OXYBRAZJA

Nazywana inaczej mikrodermabrazją wodno-tlenową. Jest to rodzaj peelingu mechanicznego, gdzie czynnikiem złuszczającym naskórek jest strumień rozproszonych kropelek soli fizjologicznej aplikowanych pod ciśnieniem sprężonego powietrza za pomocą specjalnie skonstruowanego aplikatora. Zabieg oddziałuje również na skórę właściwą, pobudzając syntezę włókien kolagenowych i elastynowych. Dzięki temu następuje zwiększenie elastyczności skóry i spłycenie powierzchownych zmarszczek. Oxybrazja ułatwia usuwanie zaskórników, zmniejsza łojotok oraz działa na bakterie beztlenowe, które odpowiedzialne są za powstawanie trądziku pospolitego. Oprócz złuszczania w oxybrazji wykorzystuje się terapię zimnem, co hartuje i wzmacnia ściany naczyń. Zabieg jest nieinwazyjny i bezbolesny.

Zabiegi oxybrazji najlepiej wykonywać w serii z zachowaniem odstępów od 1 do 4 tygodni. Działania w seriach zaleca się w celu uzyskania trwałych efektów. W zależności od potrzeb, stanu skóry i reakcji na zabiegi, ilość zabiegów w serii dobierana jest indywidualnie. Sugerowana ilość to 3-10 zabiegów. Zabieg może być również oferowany pojedynczo. Wówczas wykonuje się go zazwyczaj przed wielkim wyjściem w celu odświeżenia i wygładzenia skóry. Na cerze poddanej oxybrazji  makijaż lepiej prezentuje się i dłużej utrzymuje, zatem śmiało można zaliczyć ten zabieg do grupy tzw. „zabiegów bankietowych”

Zalety zabiegu:

• Zabieg ten jest skuteczną, a zarazem w pełni bezpieczną metodą złuszczania naskórka umożliwiającą przeprowadzenie go u osób o cerze naczyniowej, delikatnej i wrażliwej, gdyż chłód soli fizjologicznej koi oraz łagodzi podrażnienia
  • Już po pierwszym zabiegu skóra wygląda zdrowo
  • Przeciwwskazaniem nie jest ani ciąża ani okres karmienia
  • Zabieg ten jest szczególnie polecany w przypadku cery tłustej, łojotokowej i mieszanej, jako zabieg efektywnie jak również dogłębnie oczyszczający. Bez obaw oxybrazję można zastosować w trądziku pospolitym. W trądziku zaskórnikowym jest nieocenioną metodą udrażniania zatkanych ujść gruczołów łojowych.
  • Bardzo dobre rezultaty uzyskuje się również u osób z rozszerzonymi porami
  • Peeling przy pomocy oxybrazji wykorzystuje się w zabiegach odmładzających, redukcji objawów fotostarzenia oraz w rozjaśnianiu przebarwień i poprawy kolorytu „cery palacza”
  • Zabieg jest całkowicie nieinwazyjny i nie wyłącza klienta z codziennej aktywności.
  • Z powodzeniem potencjał oxybrazji znajduje zastosowanie w terapiach zabiegów łączonych np. z kwasami, bądź stanowi wstęp do innych zabiegów pielęgnacyjnych, przez co poprawia efektywność tych zabiegów

peel5

WSKAZANIA DO ZABIEGU:

• Trądzik
  • Brak jędrności skóry
  • Brak nawilżenia, odżywienia skóry
  • Zmarszczki
  • Skóra z zaskórnikami, wymagająca oczyszczenia
  • Nadmierne wydzielanie sebum
  • Rozstępy
  • Cellulit
  • Blizny

EFEKTY ZABIEGU:

• Nawilża i dotlenia skórę.
  • Oczyszcza i dezynfekuje skórę (peeling płytki i głęboki).
  • Wzmacnia i hartuje ściany naczyń krwionośnych.
  • Wspomaga leczenie trądziku różowatego.
  • Łagodzi objawy trądziku (eliminuje bakterie beztlenowe)
  • Łagodzi stany zapalne skóry
  • Wyrównuje koloryt
  • Skutecznie ogranicza łojotok (stabilizuje pracę gruczołów łojowych)
  • Poprawia koloryt skóry
  • Zmiękcza i wygładza
  • Spłyca zmarszczki
  • Rewitalizuje, czyli ożywia skórę.

PRZECIWSKAZANIA DO ZABIEGU:

• Terapia przeciwtrądzikowa retinoidami (należy odczekać ok. pół roku po zakończeniu leczenia)
  • Wykonany zabieg kwasami (odczekać min. tydzień)
  • Uszkodzenia, podrażnienia skóry (również po wykonanej depilacji)
  • Infekcje skóry (wirusowe, bakteryjne, grzybicze), infekcje ogólnoustrojowe
  • Nowotwory
  • Ciężkie choroby ogólnoustrojowe
  • Łuszczyca w fazie aktywnej
  • Stany zapalne skóry
  • Zmiany ropne w obrębie skóry
  • Świeże blizny (należy odczekać aż rana się całkowicie zagoi a blizna nie będzie już bolesna)
  • Nadciśnienie
  • Rozrusznik serca, kardiowerter, defibrylator i inne urządzenia elektroniczne podtrzymujące, regulujące prace narządów
  • Opryszczka
  • Przeziębienie, zapalenie zatok, ucha, nieżyty nosa (w tym również alergiczne podrażnienia śluzówek)
  • Ingerencje chirurgiczne w okolicy zabiegowej (do 3 dni przed zabiegiem)
  • Kłopoty z zatokami, astma

Zabiegu nie powinno się wykonywać na świeżo opalonej czy podrażnionej przez promienie UV skórze.